Sposób dostaw

Poniżej znajdziecie Państwo informacje dotyczące różnych form transportu oferowanych przez nasza firmę:

 

1. Istnieje możliwość osobistego odbioru towaru na terenie Pilchowic. Towar można odebrać osobiście w siedzibie firmy: Gratisownia.pl – przy ul. Spółdzielcza 5A, 44-145 Pilchowice po wcześniejszym ustaleniu tego faktu telefonicznie

2. Na terenie kraju przesyłki wysyłane są firmą kurierską – koszt przesyłki określany jest indywidualnie dla każdego zamówienia. Drogę swojej przesyłki można śledzić wpisując nr. listu przewozowego na stronie firmy kurierskiej.
3. W szczególnych przypadkach wysyłka dokonywana jest na terenie kraju poprzez Pocztą Polską a wysokości kosztów przesyłki określane są wg stawek Poczty Polskiej.
4. Zamówienia specjalne, ekspresowe oraz kalkulowane indywidualnie podlegają dodatkowej kalkulacji cenowej kosztów wysyłki.
5. Przy zamówieniach przekraczających wysokość 6.000 złotych (netto) koszty transportu są w całości pokrywane przez firmę Gratisownia.pl.


Reklamacje usług transportowych

 

Ze względu na możliwość uszkodzenia produktów podczas transportu należy sprawdzić z zewnątrz i otworzyć przesyłkę w obecności kuriera i w przypadku stwierdzenia szkody sporządzić protokół szkody, który jest podstawą do reklamacji.


Proces reklamacyjny wobec firmy kurierskiej trwa od 1-3 miesięcy, klient jest powiadamiany o uznaniu/nie uznaniu reklamacji na swój e-mail.
 

Śledzenie przesyłek

przesyłki krajowe

przesyłki międzynarodowe

   

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej.
Nie pokazuj tego powiadomienia