Techniki


Jaką technikę znakowania wybrać? Czym się różnią? Poniższy, krótki przewodnik po metodach znakowania na pewno przybliży ten temat i pozwoli zyskać minimum wiedzy an ten temat. Warto jednak pamiętać, że naszym zdaniem jest pomoc również w tym temacie, wystarczy zdać się na nasza wiedzę i doświadczenie.


 

Tampodruk - technika druku, polegająca na nakładaniu farby drukarskiej za pomocą miękkiego gładkiego stempla zwanego tamponem. To tą techniką najczęściej znakuje się gadżety reklamowe. Za pomocą tamponu o odpowiednim kształcie wykonywany jest nadruk na nierównych i nieregularnych powierzchniach. Przez odpowiedni dobór farby możliwe jest drukowanie na podłożach takich jak tworzywa sztuczne, guma, szkło, metal, a także tkaniny itp.


 


 

Sitodruk - nadruk wykonuje się za pomocą specjalnie przygotowanego szablonu, który przykłada się do produktu a następnie nanoszona jest warstwa farby. Przygotowanie szablony wymaga zastosowania materialików światłoutwardzalnych i pozwala na dokładne odwzorowanie kształtu na produkcie docelowym. Technika doskonale nadaje się do znakowania toreb, odzieży, nawet parasoli i wszystkich stosunkowo dużych gadżetów reklamowych.

 

 

 

Termotransfer (transfer) – to technologia pośrednia. Pierwszym etapem jest nadrukowanie wzoru na papierze transferowym, a dopiero potem, na gorąco wzór jest przenoszony na produkt. Metoda trochę przypomina tak zwane prasowanki. Metoda zadruku szczególnie polecana do gadżetów tekstylnych (odzież, parasole). Sprawdza się wszędzie tam, gdzie chcemy zastosować nadruki wielokolorowe oraz w przypadku małych gadżetów, gdzie sitodruk jest mało precyzyjny, lub w ogóle niemożliwy.

 

 

 

Haft - jest to metoda stosowana dla tkanin. Najbardziej złożona i za razem najbardziej trwała technika znakowania. Tak naniesiony wzór jest tak samo trwały jak sam materiał i nici użyte do haftu. Najczęściej spotykanym zastosowaniem jest haft na odzieży reklamowej.

 

 

 

Grawer - grawerowanie laserem stosujemy do materiałów reklamowych o wysokiej jakości i twardości. Doskonale sprawdza się na powierzchniach metalowych. Tak naniesionego znakowania ie da się usunąć ponieważ wzór jest wycięty (wklęsły). Nasza firma nie jest w stanie stwierdzić w 100% jakiego koloru grawer zostanie wykonany ze względu na fakt, iż nie wiemy jaki jest podkład grawerowanego materiału. Jesteśmy w stanie z dużą dozą prawdopodobieństwa przewidzieć kolor graweru na podstawie wcześniejszych prób, jednak różnice w dostawach eliminują całkowitą pewność.

 

 

 

Kalkomania - jest techniką idealnie nadającą się do znakowania ceramiki reklamowej, w tym kubki, filiżanki, dzbanki, talerze oraz szkło. Kalkomania opiera się na druku na specjalnym papierze, którego obraz jest przeznaczony do przeniesienia później na powierzchnię docelową.

 

 

 

Sublimacja - jest techniką stosowaną do znakowania odzieży zawierającej polyester, ale umożliwia ona również wykonywanie kubków w pełnym kolorze. Polega ona na termicznym utrwalaniu nadruku poprzez naniesienie wydruku na materiał w wysokiej temperaturze.

 

 

 

Produkcja specjalna - oprócz licznej grupy produktów znajdujących się w naszej ofercie, jeżeli tylko jest to możliwe, proponujemy naszym klientom produkcje specjalne, polegające na stworzeniu zupełnie nowego produkty pod życzenie klienta. Produkcja specjalna pozwala na przygotowanie nietypowego i niepowtarzalnego produktu, umożliwiającego wyróżnienie się w środowisku biznesowym.

 

 

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej.
Nie pokazuj tego powiadomienia